VŠE, CO JE UVEDENO V TOMTO ČLÁNKU, JE ABSOLUTNÍ PRAVDA. Děkuji paní Jiřině Bartošové, která mne požádala o sepsání svého životního příběhu. Já jsem si už velmi pomohla a doufám, že můj příběh někoho inspiruje a vydá se stejnou cestou.
Když jsem se od pana profesora Jána Šrama dozvěděla, že mám dysfunkční štítnou žlázu, nedávala jsem tomu přílišnou vážnost. Nebylo mi ještě ani 10 let, tak jaké pak mohu mít já zdravotní problémy. No ale měla jsem je už tenkrát. Nejvíce jsem dysfunkci zmíněného orgánu pociťovala na jaře a v létě – mívala jsem silnou alergii (rýma, svědění očí, pšikání a škrábání v krku). I když jsem věděla i přesnou léčbu štítné žlázy, tak jsem ji nedělala. Neměla jsem k ní negativní postoj, jen jsem na tom nepracovala. Pořád jsem si v hlavě říkala, že to je možná něco jiného a není to až tak vážné, a tak jsem brala prášky na alergii, které mně ale nikdy nepomohly, kapala jsem si kapky do očí a chodila na pravidelné prohlídky na alergologii. Bohužel mi však nic z toho nepomáhalo a já jsem bývala někdy alergií tak zasažená, že jsem nemohla vyjít ani na ulici.
Asi před 4 lety se to už skutečně vystupňovalo. Stále jsem jen pšikala a vůbec jsem přes oteklé oči neviděla. Jak to bylo jen možné, přicestovala jsem za p. Šramem do Prahy na službu a ptala jsem se ho, co s tím mám dělat. On mi odpověděl, že přeci vím, jaký orgán mi způsobuje alergii a jak na něm pracovat, abych si ho vyléčila. A protože to nedělám, tak se mi příznaky věkem zhoršují. Cestou ze služby jsem si jela okamžitě nakoupit vše, co léčba obsahuje, a nasadila jsem si tvrdý režim. Rok mi trvalo, než jsem přišla na způsob úpravy, jakým léčbu nejlépe užívat, abych se nejenom léčila, ale také si pochutnala.
Dnes mám štítnou žlázu vyléčenou a v létě si mohu opět užívat vůni kvetoucích stromů a květin. Už nemám ani každý čtvrt rok angínu. A to vše jen díky radám pana profesora Šrama. Jelikož jsem se narodila s dysfunkční štítnou žlázou, tak je vhodné do konce života si hlídat její stav. Nemusím to však už dělat tak intenzivně. Na léčebný proces jsem si ale natolik zvykla, že si ho dopřávám stále s chutí každý týden.
Byla jsem přítomna už několika případům, kdy pan profesor Ján Šramo stanovil léčbu danému člověku přesně podle jeho povahy a potřeb. Jeho předpisy mají tu výhodu, že když je užíváte v nadměrné míře, což je potřeba při zdravotním problému, neublížíte tím žádnému jinému orgánu. Jeho léčby se skládají z přírodních a přirozených potravin, které jsou bez problému k dostání za pár korun. A skutečně fungují!
Dnes už nepodceňuji žádný zdravotní problém a postupně pracuji na vylepšení celkové své fyzické a psychické odolnosti. Zdraví mám jenom jedno a nikdo ho za mne nenapraví. Děkuji, pane Jáne Šramo, moc jste mi pomohl.
Bc. Veronika Macková 9. října 2011
—————
—————
—————
—————
—————
—————
—————
„Svojí povahou člověk vykonává všechno. Myslí, uvažuje, pracuje, miluje, hněvá se, respektuje, reaguje na všechny venkovní i vnitřní životní podněty.“ J. Šramo
MOTTO
"Znaky prezentují vlastnosti povahy a nemocí jsou vidět na první pohled. Proto, aby člověk z nich získal informace, nemusí vyslovit "zaklínající" formule, ani je nemusí obdivovat dvě hodiny. Vyskytnou se lidé, kteří nejsou tohoto znalí, Neřiďte se neznalostí. Spíše naopak, hledejte lidi znalé, od kterých se můžete pozitivně poučit. Existují i lidé hloupí, neschopní toto pochopit. Neřiďte se hloupými lidmi. Snažte se od rozumných a znalých získat informace na rozšíření vlastního poznání. Jsou však i lidé, kteří si jsou tohoto všeho vědomí, ale závidí. Neopakujte jejich způsoby. Závist plodí zlost a člověku blokuje schopnost poznání."
ZPŮSOBY ÚPRAVY POVAHY prof. JÁN ŠRAMO Poprvé v historii byl pro širokou veřejnost vydán jedinečný knižní titul Způsoby úpravy povahy. Obsahuje přehledně...
—————
Rád bych se s Vámi podělil o mou neocenitelnou životní zkušenost v oblasti volby povolání, za kterou vděčím mé mamince a nejmoudřejšímu člověku jakého znám, profesoru Jánu...
—————
ČT1 v pořadu SAMA DOMA - ze dne 14.9.2011 a 25.10.2011 odkaz na rozhovory o antropologické biotypologii
—————
Využití antropologické biotypologie v praktickém vyučování - bakalářská práce